2012-01-25

with a cat, again

ambrotyp, 18x24, rapid paraplanat III

10 komentarzy:

  1. mniam, uwielbiam koty:D małe i duże:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjnie wyszło - poobserwuje sobie

    OdpowiedzUsuń
  3. mrrr... że tak powiem : ))

    Tomasz

    p.s.
    na czarnym szkle, czy białym i jakoś czernionym zrobiłaś
    (sorki, że tak na "Ty"... nie przeszkadza taka forma?...)
    a utrwalane w tej piekielnej truciźnie?...

    p.s.p.s.
    na otwarciu IV OFFO był Rafał Biernicki - znasz?
    http://fotofestiwal.com/2011/wystawy/wystawy-towarzyszace/rafal-biernicki/

    OdpowiedzUsuń
  4. mrr :-)
    na czarnym plexi, ekonomiczniej.. ;-)
    utrwalane w wodnym roztworze tiosiarczanu sodu, który specjalnie niebezpieczny nie jest..
    pozdrawiam.

    ps. nie dotarłam niestety na wernisaż offo..

    OdpowiedzUsuń
  5. o! to dobrze, że do utrwalania wystarcza U1 i nie trzeba zakładać OP-1 i ewakuować się z utrwalaniem do bunkrów przeciwatomowych : )
    (słyszałem o takich opowieściach, boć - cjanek potasu, to jedna z najsprytniejszych trucizn świata...)

    to zachęcony jestem bardzo! : ))
    ale co - do takiego dużego-średniego-formatu, to pewnie obiektyw długi, a jasny stosowałaś? : ))

    sorki, że tak wyciągam tajniki kuchni - zrozumiem asertywnie, gdy już nic nie powiesz : ))

    mocy światła! : ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o ja niedouczony jestem : ((
      rapid paraplanat to przecież szkiełko zacne! : ))

      Usuń
  6. To jest standardowy obiektyw do 18x24 ogniskowa ok. 27cm. Stary dziad. Kamera zresztą podobnie :-)
    A cyjankiem potasu utrwalanie jest bardziej gwałtowne, a przez to efektowniejsze.. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. stary, ale jary! : )) ma w sobie światło pokoleń i przez to tajemniczą moc! : ))
    p.s.
    W Gdańskiej Galerii Fotografii - "Jerzy Lewczyński. Oczyszczenie. 1950-1990."
    Byłaś? Będziesz? Raczej nie? ; ))

    OdpowiedzUsuń
  8. Będę :) do kwietnia ma wisieć, więc pewnie zdążę ;-)
    p.s. wiesz coś może o tym obiektywie więcej niż że wyprodukowała go fabryka Goerz? znalazłam tylko na jakiejś japońskiej stronie bardzo skromną informację na jego temat...

    OdpowiedzUsuń
  9. o obiektywie jeszcze się niczego nie dowiedziałem, ale mam ślad kontaktu : ))
    (a jaki parametr Cię interesuje? : ))
    a! ale za to uczyniłem pierwszy w życiu ambrotyp - na szkle czarnym, 13X18,
    magia, magia!

    OdpowiedzUsuń